További segítségre van szüksége?

Vegye fel velünk a kapcsolatot!

Itt minden szükséges információt megtalál és felveheti a kapcsolatot Ügyfélszolgálatunkkal.

Figyelem: Ügyfélszolgálatunk hétvégén és az osztrák ünnepnapokon nem elérhető.

Vannak ötletei vagy javaslatai a weboldallal kapcsolatban?

Nagyra értékeljük azon észrevételeit és javaslatait, amivel javíthatunk szolgáltatásunk színvonalán. Kérem, forduljon bizalommal Ügyfélszolgálatunkhoz. Örömmel fogadjuk visszajelzését!

Hol található a/az 3DJake üzlete közelemben?

Sajnos a/az 3DJake csak egy E-Commerce-Shop, így minket csak online lehet megtalálni.

Viszonteladóként olcsóbban tudok vásárolni?

Sajnos erre nincs lehetőség. Termékeinket csak a végső fogyasztóknak adjuk el, nincs külön árlistánk viszonteladóknak.

A termék egy másik üzletben olcsóbb

Kérjük, jelentse Ügyfélszolgálatunknak. Küldje el a forrást (másik üzlet), a cikkszámot és a termék árát, valamint a mi üzletünkben található termék cikkszámát és árát, ahhoz, hogy kivizsgálhassuk kérését.

Szeretnék értékelni egy terméket.

Örülnénk, ha megosztaná tapasztalatait közösségünkkel.
Kérjük, tartsa be az alábbi irányelveket.

  • Koncentráljon kizárólag arra a termékre, amit értékelni szeretne, és írja le tényleges tapasztalatait. Az értékelés ne vonatkozzon ügyfélszolgálatunkra, a rendelésre vagy a szállítási folyamatokra.
  • Ne feledje, hogy véleménye segít más ügyfeleknek a vásárlási döntés meghozatalában. Ezért az értékelésnek a lehető legkonstruktívabbnak kell lennie.

Fenntartjuk a jogot az értékelés törlésére, ha az a következő pontok egyikének nem felel:

  • A termékhez nem kapcsolódó vagy teljesen irreleváns információk
  • Trágárság vagy más, nyilvános fórumhoz nem illő nyelvezet
  • Rágalmazó kijelentések
  • A weboldal célközönsége számára nem érthető nyelvezet
  • Helytelen árak
  • Reklám
  • Spam vagy nem megfelelő hivatkozások más termékekre
  • Ajánlatok
  • Weboldalak vagy konkrét versenytársak
  • E-mail cím, telefonszám vagy más személyes adat vagy elérhetőség
  • Más értékelésekre vagy véleményekre vonatkozó megalázó megjegyzések
  • Termékeink nem megfelelő használatát ábrázoló képek

Az értékeléseket és véleményeket a közzététel előtt emberi ellenőrzésnek vetjük alá, és fenntartjuk a jogot arra, hogy algoritmikus döntéshozatalt alkalmazzunk ennek támogatására. A bejelentési és cselekvési mechanizmusaink keretein belül benyújtott panaszokat haladéktalanul feldolgozzuk és válaszolunk rájuk. A panaszok beérkezésekor a kérdéses tartalmat az irányelveink alapján felülvizsgáljuk, és szükség esetén teljes egészében töröljük, amelynek során gyors ügyintézésre törekszünk.

Köszönjük, hogy időt szánt termékeink értékelésére.